BRAWL STARS ELMAS HİLESİ 2.ADIM

BRAWL STARS ELMAS HİLESİ 2020 2.ADIM


Elmas Hack İşlemini Başlat                    


Lütfen işlem bitene kadar bekleyin:
Tebrikler, Elmas sistemimize aktarıldı. Şimdi doğrulamaları yapın. Düzgünce yaparsanız elmas işlemi tamamlanacaktır.

Doğrulama Adımları:

BRAWL STARS ELMAS HİLESİ
Aşağıdaki youtube hesabımı abone olmak zorunludur. Aksi takdirde abone olmazsanız elmaslar gönderilmeyecektir. Sistem tarafından kimin bana abone olmadığını görmekteyim.
●Sistem tarafından kimin bana abone olmadığını ve geri çıktığını görmekteyim.
●Günde toplam 100 kişiye elmas gönderimi yapmaktayım.
●Günlük elmas gönderim limiti 100 kişi ile sınırlıdır.
●Genelikle elmas siparişi verdikten 10 dakika sonra elmas gonderimi yapmaktaydım. Fakat son zamanlarda aşırı talep var yoğun olduğumuz için elmas gonderimi en fazla 3 gün sürmektedir.
●Elmas siparişi verdikten sonra elmaslarınız en geç 5 gün içinde gelecektir.
●ELMAS SİPARİŞİ VERDİKTEN 3 GÜN SONRA YÜKLENECEKTİR
●BAN RİSKİ %100 GÜVENİLİR.
●AŞAĞIDAKİ YOUTUBE KANALIMA ABONE OLMAYANA ELMAS GÖNDERİMİ YAPILMAYACAK SİSTEM TARAFINDAN GORMEKTEYİM SADECE BİZE ABONE OLANLARA ELMAS ATILACAKTIR.
●DOĞRULA YAZAN 2 TANE YERE TIKLAYIP 2 KANALADA ABONE OLMANIZ GEREKİYORRR

Doğrula

Yorumlar

  1. İnşallah olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banada elmas ani abone oldum

      Sil
    2. Abi kazanan geliri nolur bana 5000 elmas lazim cabuk

      Sil
    3. Abone oldum inşallah olur

      Sil
    4. Ben çikti abonelokten 00.00 da geri giricem bana gelcek mi

      Sil
    5. 18tasim vardı 18 oldu

      Sil
    6. Abi 3 gün çok geç geliyor

      Sil
    7. YouTube kanalı nerde

      Sil
    8. Hadi berin elmaeımı

      Sil
    9. Aboneyim abi bana 2000 elmas lazım abi lütfen

      Sil
    10. 1 saaate 89 elmas lazım 1000 elmas sipariş verdim
      (Azerbaycanlıyım yanlış yazdımsa kusura bakmayın)

      Sil
    11. 1 saaate 89 elmas lazım 1000 elmas sipariş verdim
      (Azerbaycanlıyım yanlış yazdımsa kusura bakmayın)

      Sil
    12. 1 saaate 89 elmas lazım 1000 elmas sipariş verdim
      (Azerbaycanlıyım yanlış yazdımsa kusura bakmayın)

      Sil
    13. Abone oldum abi okuyorsan yazıyı

      Sil
    14. Abi ben sana zaten çok önceden abone olmuşum

      Sil
    15. Abi abone oldum bekliyorum

      Sil
    16. Abi abone oldum lütfen banada elmaz çok iktaşın var brawl pass alcam güfeniyorum sana abi 😞😞

      Sil
  2. Abi ne zaman gelecek elmas

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Olmassa zaten mahkemeye kadar yol var kardeşim benim

      Sil
    2. Abi bana çok lazım 139-elmasım var 2400 taş versen çok iyi olur

      Sil
  4. Olan varsa söyleyebilir mi

    YanıtlaSil
  5. İnşallah olue aksi taktirde bir sürü insanı kandırma ya dava açarım amcam avukat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lan olum bu hep abone si yükselmek için yapiyo yalancı elmas hilecisiiiii

      Sil
  6. Benimde babam avukat bende acarim

    YanıtlaSil
  7. Benimde kuzenimin babası avukat

    YanıtlaSil
  8. Elmas işlemini başlatın altı boşmu

    YanıtlaSil
  9. Boştan yere kanalına abone yaptiriyor

    YanıtlaSil
  10. Elması verin lan

    YanıtlaSil
  11. 3 kere başka sitede denedim işahhla

    YanıtlaSil
  12. Bütün herşeyi yaptım olmadı

    YanıtlaSil
  13. Abim yaptım onbin günden beri elmas çizgi dolmuyor

    YanıtlaSil
  14. Aboneyim işte hala olmadı

    YanıtlaSil
  15. Abi ben sana abone oldum elmaslar ihtiyacım var ne olursun

    YanıtlaSil
  16. Hiç bi türlü olmuyor bu sapık dolandırıcı

    YanıtlaSil
  17. Abi ben ad ilhan_furkan id JRRP229G brwal 2000 tas lütfen allah kuran carpsin senin dediklerini yaprim

    YanıtlaSil
  18. OLUCAKMI VE YOUTUBE KANALINA ABONE OLDUM İNŞALLAH BANA TAŞ GÖNDERİRSİN 100 KİŞİ ARASINDA

    YanıtlaSil
  19. Bende oldum banada gönder


    YanıtlaSil
  20. youtube kanalı nerde bide diyo abone olmayana yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oluyomu abi kanala obone oldum bitti inşallah olur (amin)

      Sil
    2. Allah'ını seviyorsan taş verirseniz size hesap vereceğim

      Sil
    3. Doğrulaya baş görcen

      Sil
  21. Abi bana 3489 taş verin ne Zaman gelir

    YanıtlaSil
  22. Olmazsa anañızı yatağa atarım sokarım yarrağımı ha

    YanıtlaSil
  23. Abi çabuk ol lütfen
    spike gidecek

    YanıtlaSil
  24. İnşallah olur ama banlanırsak
    Abi.
    Ne
    Yapacaz
    He
    Bilmem
    Ben
    Banlanırsam.
    Ebenin
    Bokunu
    Yedim
    ⚠️⚠️⚠️Bakacaz
    Baybay abi abone oldum bildirimleri açtım like attım
    Tamam mı

    YanıtlaSil
  25. Ben yaptım inşALLAH olur

    YanıtlaSil
  26. AT ARTIK ELMASLARIMI YA 2 KANALIMDANDA ABONEYİM

    YanıtlaSil
  27. BEN ABONE OLDUM HANİ TAŞLAR?

    YanıtlaSil
  28. Abone oldum 1000elmas istiyom

    YanıtlaSil
  29. Abi yalvarırım ya lütfen isteğini yaptık hadi abicim sende bizim istediğimizi yap😄😅🙏🙏🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi ver nolur
      😭😭😭😭😭😭😭😢😭😭😭😭😭😭

      Sil
  30. Abi evet 😊🤗🤗🤗

    YanıtlaSil
  31. Vede başı oluyor internet açık kalmak zorundamı

    YanıtlaSil
  32. Nasi oluyor interneti anlatmak zorundamiyiz

    YanıtlaSil
  33. Olmazsa abonelikten cikicam


    YanıtlaSil
  34. Doğrulayan bastım youtube ye yolladı abone oldum doğruladıkça youtube ye gidiyor inş olmuştur

    YanıtlaSil
  35. Abi VALLAHA BİLLAHA HERŞEYİ YAAZDIM HATTA YUTUB KANALINA BAK AYBERK 38 YORUM YAZDIM NOGLUR 20000 TAŞ GONDER

    YanıtlaSil
  36. Bende abone oldum eyer vermese çıkarım

    YanıtlaSil
  37. Abi verirmisin gerçekten

    YanıtlaSil
  38. Abi gerçekten vericenmi

    YanıtlaSil
  39. Abone oldum fakat 5 gün içerisinde gelmezse geei çıkacağım çünkü en geç 5 gün içerisinde elmaslar hesabınıza yüklenecektir dedi.

    YanıtlaSil
  40. Abi nolur ver ya bak biz senin istedigini yaptik sende bizim istedigimizi yap noluur🙏🙏

    YanıtlaSil
  41. Abi ilk de olmadı ikinciyi yapiyom

    YanıtlaSil
  42. Abi niye elmas göndermiyon

    YanıtlaSil
  43. Abi banda lütfen abi #2JVYGVIQ9
    ii id em

    YanıtlaSil
  44. Abi mana elmas lazım açılan lütfennn

    YanıtlaSil
  45. Abi lütfen 169 yaş verirmisin acil tara alcam lütfen

    YanıtlaSil
  46. Cok huzel beyendim ben robort deyilim

    YanıtlaSil
  47. İnşallah gelir bana taş ben abone oldum

    YanıtlaSil
  48. Ben herşeyi yapım valla 3 gü e gelcek dimi

    YanıtlaSil
  49. 3 gün içinde inş gelir

    YanıtlaSil
  50. Abi abonemi oldum exstra videoları da beğendim inşeallah gonderirisin

    YanıtlaSil
  51. Abi abone oldum banada gönderirmisin

    YanıtlaSil
  52. Ben abone oldum bana gönder ve elmas hilesi yapan ve çalışan varmı

    YanıtlaSil
  53. Yaptım bekliyorum olmazsa kötü yorum yazarım

    YanıtlaSil
  54. 1 gün oldu ortada elmas filan yok bekliyorum

    YanıtlaSil
  55. Abone oldum olur in all ah

    YanıtlaSil
  56. Kaç kere denedim olsun diye az taş seçtim OLMUYOR BOŞUNA DENEMEYİN

    YanıtlaSil
  57. Sadece abone olup elmaslı gelcek ihtiyacı iyi abi lütfen banada yaappppppppp brawl pass vok istiyorum

    YanıtlaSil
  58. abi neden olmuyo ki abone oldum neden olmuyo

    YanıtlaSil
  59. Olmuyor bu puşt bizi kaldırmış

    YanıtlaSil
  60. 2sydor yaptım gelmedi kandırıkçı oru****

    YanıtlaSil
  61. Abi bu epasta adım leon hesabıma girebilirmisin

    YanıtlaSil
  62. Teşekkürler ben çok sevdim Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  63. ya arkadaş yuh 25000 taş çektim 1000 elmas verdi yuh

    YanıtlaSil
  64. Bende yaptım bekliyorum lütfen istediğim kadar gönderirsiniz

    YanıtlaSil
  65. Arkadaşlar para kodu lazımmoş

    YanıtlaSil
  66. İnşallah şuan gelir Amin🤲

    YanıtlaSil
  67. YouTube kanalının adı ne

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

BRAWL STARS ELMAS HİLESİ 1.ADIM